Z Apetiną dania dobrze się komponują

medium_1438949073dscf1540

Coraz więcej Polaków wychodzi poza znane kulinarne schematy i odważnie realizuje własne pomysły, tworząc intrygujące smakiem kompozycje. Dowodem na to są wyniki konkursu konsumenckiego przeprowadzonego przez Arla Foods.

Dobiegł końca konkurs konsumencki organizowany przez markę Apetina. Akcja realizowana pod hasłem „Skomponuj danie z Apetiną” przez ponad 2 miesiące zachęcała konsumentów do tego, aby puścili wodze swojej fantazji i wykorzystując produkty Apetina, stworzyli autorską potrawę, a efekty swoich kulinarnych osiągnięć zaprezentowali na zdjęciach. Blisko pół tysiąca zgłoszeń o wysokim poziomie dobitnie pokazały, że Polacy są w kuchni wyjątkowo kreatywni i otwarci na nowości.

– Nasze produkty od lat stanowią źródło inspiracji, doskonale odnajdując się w kulinarnej codzienności – jako składnik dań, zarówno tych na ciepło, jak i zimno. Wykorzystując walory smakowe serków Apetina z łatwością można stworzyć kompozycję, która zachwyci smakiem. Wystarczy pomysł, drobna modyfikacja by znany przepis ukazał swoje nowe oblicze. Konkurs po raz kolejny udowodnił, że nie trzeba być szefem kuchni by przygotować oryginalne dania i zaserwować je w piękny sposób. Bardzo wysoki poziom zgłoszeń przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Nadesłane przepisy zaskakiwały kulinarną kreatywnością. Przemyślane, dopracowane w najdrobniejszych szczegółach dania udowodniły, że nasi konsumenci gotują z pasją, nie unikając wyzwań. Liczba i jakość nadesłanych na konkurs przepisów sprawił, że wybór laureatów nie był łatwy. Duże zaangażowanie konsumentów to również zachęta dla nas by już wkrótce zaoferować wielbicielom gotowania kolejne atrakcje kulinarne – mówi Roman Jawczak, Marketing Manager Arla Foods.

Na autorów najbardziej oryginalnych potraw czekały fantastyczne kulinarne nagrody. Aż 150 osób zdobyło prenumeratę magazynu KUKBUK, a do 15 zwycięzców trafiły wielofunkcyjne roboty kMix od Kenwooda.

Potrawy uczestników konkursu można obejrzeć na stronie www.apetyczneinspiracje.pl i na Pintereście marki.

Konkurs był intensywnie wspierany reklamą w TV, kampanią promocyjną w Internecie, w tym w serwisie Youtube. Równolegle prowadzone były działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy Carat Polska.